Russia’s state TV hit by stream of resignations

by -34 Views

Days later, the EU mentioned it was banning all of RT’s numerous retailers in addition to these of fellow Kremlin outlet Sputnik for his or her “marketing campaign of disinformation, data manipulation and distortion of details”. Russia’s German-based state information company Ruptly has additionally endured a spate of resignations, in accordance with Reuters information company.

See also  New roundabout coming to Sidney, B.C.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

No More Posts Available.

No more pages to load.